Personal Venue Finder – nowa usługa w meeting.pl

Czy wiesz, że . . .

od dnia 22.02.2016 w pakiecie PREMIUM dostępna jest usługa Personal Venue Finder ?

Jak to działa?
Niezależnie od możliwości samodzielnego wprowadzania danych do systemu posiadacze pakietów PREMIUM mogą przesyłać zapytania ofertowe pocztą elektroniczną lub zgłaszać je telefonicznie. Personal Venue Finder wprowadzi informacje do systemu i uruchomi proces. Do jego zadań należeć też będą twarde negocjacje z obiektami. Na koniec każdego dnia użytkownicy otrzymają szczegółowy raport z analizą porównawczą ofert i historią komunikacji.
Proces będzie non stop monitorowany online na platformie.

Kliknij tutaj aby zobaczyć przykładowy raport z szczegółową analizą porównawczą ofert.

W praktyce oznacza to dalszą oszczędność czasu i obniżenie kosztów organizacji wydarzeń.

Aby skorzystać z usługi wystarczy kontakt: Łukasz Żukowski, lukasz.zukowski@meeting.pl, +48 690 162 750.